11.11.2010

Snart fredag & en första .

Då var fredag äntligen här imorgon !
Är rätt slut av allt planerande hit och dit. Eller igentligen inte planerandet, men galet vad det ska vara svårt att få tag på 30 ynka pers. Man tror man har mycket kompisar men det är inte lätt att få alla till en och samma plats vid ett och samma tillfälle. Men nu har vi 32 anmälda så det borde vara good to go !
Lite pepp har jag att bygga på och vi har en del saker planerade för kvällen som kan göra den riktigt rolig och kanske lite kaotisk, på ett bra sätt. Så, imorgon kör vi !


Idag har jag för övrigt gjort något för en första, kanske är det inget man tar upp i bloggen men ja, ja. Jag har satt in en spiral och det var ett helvete ska jag säga. Vad vi kvinnor får stå ut med. Jag menar, förutom att killar kan stänga fabriken helt eller använda gummi, är det något som framställt för killens del? Kanske är det inget som är möjligt jag vet inte, men har bara hört om att det är tjejer som får käka piller, sticka en brutal nål i armen och genomgå obehagliga och smärtsamma undersökningar och så vidare för att slippa bli på tjocken. Men ja är inte bitter.

Inga kommentarer: