11.04.2010

Saker .

Två saker jag kommer sakna när jag är hemifrån i 11 månader.
Min älskade söta lille bror. Att han kryper upp i min famn när vi ligger och gluttar på Tv och säger "världens bästa storesyrra"(Han säger det faktiskt, på egen hand, det är inget jag hittar på eller har tuttat i honom)det kommer suga att missa 11 månader i denna krabats liv. För det är ju så mycket längre i hans ålder.


Sen kommer jag sakna Ny musik. Det bästa som finns är att ha laddat ipoden med ny musik att njuta av. Ingen ny musik på 11 månader.. Men egentligen är det skit samma, för man kommer nog ha annat för sig, som lär kompensera upp detta.

Ända anledningen till att jag egentligen kan tänka på saker jag kommer sakna är att jag inte fattar att vi ska åka, att vi ska vara borta så länge, vakna upp i ett främmande land varje dag i 11 månader, det går inte och greppa. Och jag lär nog inte fatta förns vi står där mitt i Sydney.

Inga kommentarer: