11.20.2010

Längtan .

Oj vad jag längtar, känner att jag inte sagt det på ett tag. Men jag längtar i varenda cell i kroppen. Ut på äventyr, bort från allt, se allt nytt, träffa så mycket människor och bara leva i nuet. Helt galet, det är det bästa uttrycket i detta sammanhang. Känns som vi pratat om det hur länge som helst, med det kommer faktiskt hända, och snart. Vi drar snart. Snart lämnar vi allt för att fara runt med våra backpacks. Australien, Nya zealand, Indonesien, Thailand och så vidare. Brutalt.
JAG LÄNGTAR, det var mest det jag ville säga. Nu ska jag gå och lägga mig, nöjd efter en lugn lördag med familjen och avslutad med ett par glas rötjut, ska upp och jobba imorgon bitti men det känns Ok.


(Ni får ursäkta om redigeringen av bilden är skit, min dator är inte rättvis med färgerna och som sagt har jag druckigt ett och annat rött)

Inga kommentarer: