11.24.2010

Day 01 .

Introduce yourself.

Så, vem är jag, vem är Filippa. Här på sidan står det att jag är en förvirrad tjej som försöker komma underfund med livet och stå på sina egna två ben och det tycker jag är en väldigt bra kortfattad förklaring utav mig.

Jag går igenom en förlust av en förälder min mor och har inte riktigt landat på båda fötterna efter detta. Men med hjälp av underbara morbröder med familjer, pappa och otroliga vänner så har jag börjat landa så smått, utan dem skulle jag inte klarat det.

Jag är snart klar till i vinter med en utbildning för att bli undersköterska och har varit inom vården i ungefär 3 år, tycker det är väldigt intressant och givande och roligt många dagar, men har inte bestämt mig om det är helt rätt.

Jag är lite smått estetisk, tycker om att skriva, rita, fota, spela gitar även om jag inte är sådär fruktansvärt bra på något av områdena. Men en dröm vore väl att kunna utveckla något utav de områdena och skaffa sig ett yrke inom det.

Min filosi är nog att man aldrig kan sluta utvecklas och det finns alltid nya perspektiv att ta in. Jag vill se allt, göra allt och möta alla, självklart är detta omöjligt men jag hoppas ta mig en liten bit mot detta när jag ska resa i 11 månader från början av januari med min allra bästa vän.

Så det får nog räcka .

Inga kommentarer: