11.29.2010

Day 05.

Your definition on love.

Oj vad svårt. Hur förklarar man ordet kärlek, känslan, begreppet eller hur man nu betecknar det. Hur ska man förklara det utan att använda klyshor. Ja, ja, här kommer väl ett försök.

Jag uppskattar dem jag älskar mer och mer för varje dag, dem personerna som finns omkring när det verkligen behövs men också när dem bara vill. Dessa personer jag skulle sätta framför mig själv oavsett vad. Dessa personer som kan få mig glad genom att bara visa mig att dem själva är glada och på samma sätt kan dem få mig ledsen. Dessa personer som jag vill dela med mig utav allt med, upplevelser, känslor. Jag är så tacksam för dessa personer, jag blir så rörd över att jag har dessa personer i mitt liv att jag nästan börjar lipa.
Så, det jag vill säga är att dessa personer i mitt liv, är min definition av kärlek.

Inga kommentarer: