11.30.2010

Day 06.

Your day.

Dagen började tidigt. 05.20 ringde klockan och jag tänkte "va fan är det här, vad ska jag gå upp nu för". Var på jag var redo att slänga telefonen i väggen och somna om, men sen kom jag på "aha, dags för praktik". Så upp och slänga i sig lite frulle och knata iväg till bussen i 14 minus i full vinterkostym.

Praktiken har varit okej idag, jag saknar min finskbrytande-sextiofemåriga-handledare, hon jobbar bara 75% så får gå med andra nötter de dagar hon är borta. Det var mycket att göra så dagen gick snabbt. Jag fick STICKA idag, altså, ta blodprover. Det gick inge vidare, svårstuckna människor, lyckades en gång i alla fall. Övning ger färdighet, men tycker synd om mina försökskaniner.


Snart ska jag laga mag till hushållet, wok med lax blir det. Och ikväll ska jag TRÄNA, har inte gjort de på en vecka och det kliar i hela kroppen!

Så, that's my day folks!


Inga kommentarer: