12.24.2010

Min Jul.

JAG SPRICKER AV ALL JULMAT, tror jag förätit mig på julvört. Men det är ju faktiskt bara jul en gång om året, tack och lov.
Har inte varit värst mycket julfirande, på förmiddagen hos pappa med lite frukost, lunch och paketöppning sedan har jag jobbat, lugnt och skönt nästan tomt på avdelningen.

Har faktiskt varit rätt skönt att inte haft världens firande iår. Visst är det mysigt att umgås med släkten, men det blir lätt bara ett stort hopkok av måsten och hysteri. Ne, det var värt att jobba iår för fyfan, SNART DRAR VI CISSI, 26 DAGAR KVAR




Mamma, jag saknar dig varje dag, älskar dig varje dag och det gör så ont varje dag. Och på högtider, när man är bland dem man älskar och värnar om så brukar jag komma på mig själv med att jag ser mig om i rummet för att försöka hitta dig, men du finns inte där, du finns inte här. Jag saknar dig så, och hålet i bröstet känns lite mer dessa högtids dagar. Just därför har det också varit ganska skönt att slippa det iår. Men jag hoppas att du vet att du alltid saknas oss.

Inga kommentarer: