12.09.2010

40 Days.

Imorgon är det 40 fjuttiga dagar kvar tills våran lilla resa börjar. Vad ska jag säga, det är helt otroligt. Det kommer gå så snabbt. Jag kommer ihåg när jag gjorde krysslistan fram tills det att vi skulle åka till amsterdam, det var 100 dagar och det gick snabbt som tusan. 40 dagar, det är ingenting, hjälp. Och det är så mycket som kommer ske de kommande 40 dagarna som kommer göra att det går ännu snabbare, hjälp.
Vi kommer faktiskt göra detta, och det är för jävla underbart.

Något annt som är för jävla underbart är att jag kör en förkylning omgång 4 denna höst, helt jävla otroligt. Men skit ska skit ha, eller vad säger man.

Nedan, ett snabbt hop kok av en banner till våran reseblogg. Kommer mecka ihop något riktigt sedan men namnet är rätt i alla fall "Our Runaway", klingar rätt bra faktiskt.
Kommer inte riktigt överrens med worldpress men det ger sig väl.

Nu ska jag somna gott på coccilana-etyfin.


Inga kommentarer: