12.31.2010

2010 .

Så, års resumé för 2010. Jag tycker att det har känts som det här året är året det har vänt sig för mig. Saker och ting har börjat bli lättare och jag har mått bättre och bättre än någonsin. Jag har haft toppen människor runt omkring mig hela året och det har känts som jag har kommit mina närmaste närmare och det är för underbart. Det har varit fester, det har varit resor, det har varit plugg som avslutats och det har varit jobb. Det har varit mycket planerande inför resan om 19(!!) dagar och det har varit mycket pepp. Lite har det känts som att 2010 varit ett väntrum, men det har varit helt Okej och jag tycker jag tagit vara på året och hittat någonslags balans i livet och börjat landa mer och mer.

Ne, 2010 har varit toppen inser jag nu när jag ser tillbaka på det och de äventyr som 2011 har upplagt så kan det ju inte bli fel känns det som. Så, tack och hej gott nytt och vi hörs nästa år!



































Inga kommentarer: