12.15.2010

Day 13 .

This week.

Måndag: Praktik 7-15, sedan var jag inne i stan och träffade en gaaammal vän. Det är så härligt med barndomsvänner eller över huvetaget gammla vänner som, när man träffas, spelar det ingen roll hur lång tid det har gått. Man bara kan umgås som om det var igår man sågs sisst. Härligt var det ialla fall att träffa denna tjej. Men nu får det inte gå lika lång tid tills nästa gång.

Tisdag: Om ni läst föregående inlägg så kanske ni förstår om jag säger att jag helst hade kunnat hoppa denna dag, så den får inte ens en förklarning.

Onsdag: Idag då, näst sista praktik dagen, sen skulle jag träffat en kompis men var helt slut. Nu degar jag bara, försöker samla energi för att tvätta. Så kul var denna dag.

Torsdag: STUDENT, om man får kalla det så. Skolavslutning i alla fall, det ska jag fira med att hämta barnen (!?), ne men det ska bli mysigt att träffa de små djuren.

Fredag: Förhoppningsvis blir det en fin kväll med två mycket fina människor, inget spikat än. Och förövrigt är jag ledig då också.

Lördag: Sista praktikdagen (kväll)

Söndag: Blir det glöggmys med några bra människor.


That's it.

Inga kommentarer: