12.06.2010

Day 10.

What you wore today.

Ja fram till typ 2 slaffsa jag runt i mjukiskläder, sen tog jag mig i kragen, duscha och slängde på mig lite kläder för att åka iväg och shoppa lite med Cissi.
Jag hade på mig svarta cheapmonday jeans, långärmad t-shirt från H&M, skjorta från H&M och halsband från gina. Inte mer spännande än så.





Som sagt var jag och Cissi och shoppa, men det var inte sådan där shopping då man går och kollar och köper det man vill ha och tycker är fint utan nu var det nödvändighets shopping. Har en lista med grejer som jag måste köpa innan vi åker.

Just nu har jag köpt:
Backpack från fjällräven
Regn/vind jacka från Haglöfs(köpt idag)
Fleecetröja(också köpt idag)
"Packlådor" som gör att man smartare kan sortera grejerna i ryggan
och lite annat

Behöver köpas:
Badrumsväska
Handdukar
Första hjälpen kit
Day pack
Resetvättmedel
och så vidare, kan jag inte bara knäppa med fingrarna så har jag allting. Och så kan allt vara GRATIS också !

Men det är kul också, för det blir ju mer verkligt när man införskaffar grejer. Nu ska jag surfa nätet och jämföra priser och se vad det är för mer grejer som är nödvändiga!

Inga kommentarer: