12.01.2010

Day 07.

Your best friend.

Cecilia Ryderås. Denna tjej träffade jag första gången hemma hos mig, hon var bihang till en annan tjej som då var en bra kompis till mig. Dock hade jag sagt till denna kompis att jag inte ville att hon skulle ta med sig någon, men så gjorde hon det i alla fall. Vilket resulterade i att jag var grinig på henne, och Cissi. Så det var vårat första möte.

Sedan så träffades vi några gånger genom gemensamma kompisar men då lärde vi aldrig riktigt känna varandra, det var först när vi jobbade på danderydssjukhus. Vi lunchade och tog rökpauser tillsammans och vi bara klicka. Jag tyckte denna tjej verkade så otroligt godhjärtad och super vänlig från de att jag först lärde känna henne. Och sen dess har vi varit som ler och långhalm och jag har alltid varit så tacksam för att kunna kalla denna brud min vän.

Och det känns så konstigt att vi bara känt varandra ungefär 3 och ett halv år, känns ju så mycket längre.


För att presentera henne lite som person, genuint äkta och vänlig, godhjärtad, varm, glad och ärlig. Hon möter alla med öppna armar och sinnen, ger alla en chans liksom. Hon snackar inte skit och är så där härligt positiv. Jag har inte ett ont ord att säga om denna tjej och jag skulle kunna säga oändligt med bra grejer om henne. Älskar denna brud och det är så fantastiskt underbart att det är med just denna människa jag kommer få dela mitt livs äventyr med.

Snart drar vi ! (`v´)

Inga kommentarer: