2.09.2009

walk idiot walk.

Idag hade jag en tid hos farbror doktorn, en tid som jag fått vänta för länge på om jag får lov att säga så. Jag kom dit för över två veckor sen, akut och då ger de mig några piller och säger att jag ska ringa för en ny tid. Jag går hem käkar pillrena mår bättre. Pillrena tar slut, jag mår sämre, går tillbaka till doktorn. Jag får träffa nån liten tös som ser yngre ut än mig som klämmer på magen och ställer dumma frågor, likadana frågor som jag redan svarat på. Sen får jag sitta och vänta för att träffa riktiga doktorn, och då är allt hon har att säga att jag måste ändra på hur jag äter och lever, DOH, som om jag inte kommit på de själv. Som om jag inte redan har radikalt ändrat på hur jag äter och lever, newsflash! Det funka inte, det var därför jag gick till läkarn kanske? Nästa gång kanske jag bara helt enkelt ska ställa min egen diagnos med hjälp av google och skita i att gå till doktorn och spara tid och pengar.

Idag orkar jag inte, vill bara sova.

Inga kommentarer: