2.18.2009

Kuckelemuck .

Pust, kom nyss hem från jobb och sen träning. Shit ledarn körde skiten ur oss, eller i alla fall mig, är inte så jävla stark än. I alla fall, skönt och träna. Skulle träna i tisdags, men då hitta jag inte lokalen, suck. Åkte till kista och vandra runt där tills jag gav upp och fick vända hem igen.

Rätt bra dag i dag. Vissa tantalurer på jobbet kan pigga upp en och lysa upp dagen, medans andra kan få den till "a living hell". Vi har en liten gumma, som fyller 100. Hon kan sova tre dagar i sträck, men när hon är vaken, då jävlar kan hon föra liv. Hon är sängliggandes men jag kan då lova att hon inte har tråkigt, man kan komma in till henne då hon har bjudning med släkt och vänner(I sin fantasi) och man kan vara en kusin eller moster när man hälsar på henne.
Det bästa med den här tanten är när någonting är riktigt bra, eller smakar riktigt bra, då säger hon "Det här är kuckelemuck". Har ingen aning om vad de betyder, men underbart låter det när det kommer från den tantaluren.

Ne nu ska jag käka min banan och däcka !
Bugger Off !

Inga kommentarer: