2.19.2009

Bitter kärring, bye bye

Okej, jag är inte en vinter människa. Sommarn är min årstid. Långa ljusa varma sommar dagar det är det bästa som finns. Vinter är för lång, för mörk och alldeles för jävla kall. Men när det snöar, att titta på snön när den långsamt faller mot marken i mörkret, det är allt bra jävla fint.

Jag har funderat och nu jävlar ska jag ge det ett försök. Jag vill inte bli någon bitter människa som lever på att vältra sig i sin egen skit. För det känns som jag gör det nu, gräver mig ner i min egen skit. Så, from now on, bara positivt tänkande och glada miner. Mja, vi får väl se hur länge det håller.


"Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans"
Här kommer lycka - H.H


Jag langar en Lill'Sis bild, för man skulle ju bara kunna käka upp henne.
Bugger off, PUSS!

Inga kommentarer: