6.14.2012

Warning, warning - super corny!

Kanske är detta inlägg lite "corny" but so be it.

Ja, som bilderna säger. Jag vill alltid tro på kärleken och att den en dag kommer komma till mig. Men ibland fallerar den tron. Som när jag får upp hoppet om något/någon och det oftast resulterar i att det hoppet blir krossat. Då tappar jag liksom lusten att lämna ut mig och ens försöka, varför hoppas över huvudtaget? Vad är poängen liksom, om det ändå aldrig leder någon vart?

Så gick tankarna igår i alla fall. Det var så att jag träffade någon dude som gärna ville ses igen så vi bytte nummer. Vi bestämde sedan en dag, men så blev det inte mer än så(???). Man kan ju tycka att det är "whatever", setts en gång vad är det att bry sig om. Men vad är poängen att gå med på att träffa någon igen om det bara betyder några dagar av förväntan som resulterar i besvikelse?

Men istället för att haka upp mig på denna nobody så säger jag till mig själv "fler fiskar finns i havet" och en dag, en dag fångar jag en riktig fining. På vägen dit får jag bara skaffa mig ett tuffare skal och inte ta åt mig lika mycket!

HAHA super corny Filippa. Shape up. Men jag kan väl vara glad för att mina problem inte är större än så här just nu!

Inga kommentarer: