6.11.2012

Tempo .

Förra inlägget inledde jag med att skriva "känner att mitt liv börjar komma in i en skön rytm". Då borde jag börja detta inlägg med att skriva "det känns som mitt liv kommit in i en häftig rytm". Altså pulsen har höjts. Dagarna fylls till bredden, skulle göra med ett par extra timmar om dygnet! Försöker träna så mycket jag kan medans jag måste plugga och jobba och sedan försöka hinna med kompisarna så mycket jag kan också! (haha välkommen tillbaka till Real Life Filippa!) Klagar inte men under ett år så har jag levt helt utan ett schema och framförhållning så det tar ett tag att vänja sig tillbaka.

Har inte haft mycket tid att reflektera över vad jag pratade med kurator om sist jag var där. Därför känns det lite som jag "ligger bakom med hemläxan" inför nästa möte med henne på onsdag, haha. Kanske får jag en bakläxa!

Nedan kommer lite blandade bilder.

Här är plugg planeringen inför kommande vecka. Takten höjs för varje vecka som går.

På min bräda hem från träningen här om dagen. Love my board! Men så less att jag får så lätt ont i foten, skulle ju gärna ta den vart jag än ska liksom.


I tränings kostymen idag - idag tränade jag med P!nk!


Lillebror innan biobesöket i förra veckan! Fin!


Jag och Felicia innan vi drog ut och slira på nationaldagen!


Våra sjukt goda improviserade sommardrinkar som vi förtärde på nationaldagen och i bakgrunden ser vi Tim.

Det var allt för denna gång folks.


Inga kommentarer: