6.04.2012

Instanerd .

De senaste dagarana har varit mycket bra och händelserika. Men jag orkar inte skriva om det nu så det får bli imorgon kanske. Men jag känner mig riktigt boostad i alla fall!
Jag har ju gott och blivit en sådan där instanerd sedan jag blev med Iphone så jag tänkte jag skulle bjuda er på lite utav min instahistorik.



Michakjell(som kusin L kallar henne) och fina L när de lekte frisör för några veckor sedan.



Jag på en "fomie" eller "softboard" i Australien förra året, JAG VILL SURFA!!



Fick i julklapp att gå och se Dirty Dancing på China teatern med dessa tjejer, bra dag.



Rufsigt hår, javisst!



Fina, fina, fiiina tjejerna i dimman på snaps bar.



En kväll efter att jag och C jobbat satt vi och prata skit och titta på syrener.



Bästa, bästa C och maskrosor, dem är fina även om de kallas ogräs!



En dag var det jääätte varmt, då var det jääätte jobbigt att springa. Men gott med mat var det.



Var hemma hos pappa och hoppa studsmatta med mina fina lillebror.



Och så vår ruset! Tre peppa tjejer sedan tre peppa trötta tjejer! Och nu ska vi förmodligen springa tjejmilen också!



Tycker det är så härligt att mitt hår börjar bli lite långt igen!



Sommarn försvann och istället kom regnet!



Drömmer mig bort i gamla bilder jag tagit i Australien!



JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!



Ananas, helt underskattat!

Inga kommentarer: