6.24.2012

Glädjerus .

Happi, Happi, Happi.
Anledningar till att vara glad i livet: Underbara vänner, underbar familj och flyt i livet. Ja, jag är lycklig. Börjar känna mig rätt så stadig på jorden, helt otroligt. Det var längesen jag kände så. (Inspiration till detta inlägg från Michan, hennes glädjerus i sin blogg smitta av sig och fick mig att inse, jag känner det ju också!)

Nu är vecka 4 på Svenska A kursen som jag läser avslutad. Jag håller på att läsa till mig gymnasiekompetens för de som inte vet. Och nu är det bara en vecka kvar! Har hittills haft ett snitt på VG så hoppas jag kan hålla det eller ta mig upp till MVG under sista veckan, wish me luck!


2 kommentarer:

Karin - Kort och Gott sa...

Vilka härliga bilder!!! De säger verkligen allt!
Lycka till med sista biten på svenska kursen nu :)
Får du MVG i slutbetyg för den kursen får du 300 pix av mig!
Kram!

Micha & Flipp sa...

Tack Fina! Hehe nu ska jag ligga i! :D
KRAAAM