3.10.2009

Second hand och snöoväder .


Så asså, jag tog mig upp till norrtälje idag, bussen tar hundra år, förstå stackars människor som åker den biten varje dag för att ta sig in till stora staden. Aja, norrtälje är en mysig liten stad, älskar kanalen som går igenom den. Gick helt hypnotiserad längs den och glömde knäppa bilder, eller så var jag helt enkelt för lat för att plocka upp kamera, vilket som.

Hittade ett par jätte söta skor och jätte mysig tröja i mormors butik. Det luktar mormor om tröjjan.






Efter min tripp till byn 5 mil norr om storstaden begav jag mig tillbaka och träffade den här goa och söta kvinnan. Har inte sett henne på över 1 år, om man bortser det suddiga mötet mitt i natten i fredags. Kändes då i alla fall inte som det gått så länge. Vi satt i tre timmar och prata om allt och inget. Super mysigt. Snart blir det film kväll med tacos och tonvis med godis, precis som gamla tider !

Inga kommentarer: