11.13.2012

Framåt .

Har förstått att mitt inlägg om min 7 veckors utmaning inte vart så tydligt. Det är så att jag har utformat en plan för 7 veckor(6 veckor från och med nu) med 3 olika mål för varje vecka. Detta för att motivera mig själv att fortsätta framåt och ha något att sträva efter.

De tre olika målen för varje vecka har kategorierna kost, träning och övrigt. Första veckan var målet att planera kosten och äta bra mellanmål, det fixade jag. Hade också ett träningsmål vilket var att köra 5 träningspass och 3 dagar fokus mage, detta fixade jag också. Det övriga målet var att gå till Farbror doktorn för att kolla hurvida jag har struma eller inte. Pratade med honom idag och svaret var negativt! Jag är fullt frisk och hälsosam! Så det är bara att fortsätta köra på som jag gör och hoppas på att se mer och mer resultat längre fram!


Hittade den här videon nedan från Australien. Saknar så att plocka upp en bräda och paddla ut i havet med gänget som var där nere.. Sitta i TIMMAR och lyssna på havet och bara va. Man hade det för jävla bra altså.


Inga kommentarer: