11.10.2012

Förändring .

Befinner mig i ingenmansland.
Jag har förändrats, jag förändras till en person jag själv tycker bättre och bättre om. Jag är nöjd med de val jag gör, vägar jag tar, utmaningar jag tar på mig och allt som jag möter och är öppen för att lära mig. Jag gillar spåret jag är på men ibland blir jag lite överväldigad, att jag inte är samma jag som jag var för 3 år sedan, 2 år sedan, 6 månader sen till och med, hela tiden så mycket förändring.
När är man klar med förändringarna av sitt "jag", aldrig skulle jag vilja påstå. Spännande att se vilka man har tillräckligt nära för att få behålla på denna korta resa kallad resten av livet.
Ni mina fina som läser, ni som vet att ni har en plats i mitt hjärta, tack, tack för att ni stannar kvar älskar er för det.



Inga kommentarer: