6.17.2010

Nya jobbet .

Imorgon är sista dagen på första arbetsveckan. Jag kan nog redan nu säga att jag tror att det kommer bli en rätt okej jobb sommar. Fast jag inte kommit in i det verkar jobbet roligt, kollegorna verkar inte helt bakom flötet, känns som en bra arbetsplats. Men nu är jag redo för lite semester.

AMSTERDAM PÅ LÖRDAG
nedräkningen närmar sig sitt slut

Såg att jag inte haft någon bild på ett tag så jag slänger upp en gamal goding, mmhm, ostbollar!


Saknar att ha spännande hår, nu är mitt bara.. prutt, inte långt inte kort, ingen spännande frisyr och tråkig färg. Försöker ju spara ut det. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag göra något galet snart.

Nu ska jag gå och dusha, är äklig efter att ha varit ute och brottats med myggen ännu en gång, och sen lägga mig, som vilken tant som helst.
Gonatt

Inga kommentarer: