6.09.2010

Good shit I say .

Jag och livet kommer rätt bra överrens just nu. Har accepterat att jag är i en slags väntsal, men att jag också kan njuta av det, just för att det finns så mycket att se fram emot. Det är ingen bråska helt enkelt. Det finns så mycket jag vill göra, men det finns ju mycket tid att göra det på, behöver inte stressa.

Kollar på en helt underbar dokumentär film/serie med Ewan McGregor och hans bästa kompis Charley Boorman, The long way round. Dem åker jorden runt på motorcyklar. Man blir helt fantastiskt inspirerad. Jag vill ut, ut och resa. Jag vill skaffa Mc kort, det hamnar absolut på måste listan.

Var med Cissi på kulturhus taket och tog en kaffe, kollade på galna studenter på flak och planerade inför midsommar och Amsterdam. Good shit I say.


Inga kommentarer: