6.07.2010

Fylle bildserier .

Woop woop, idag har jag satsat och kört två träningspass, lite duktig känner jag mig. Så var jag i centrum och påbörjade en present till en viss vän som snart fyller år, hihihi.

Förstår inte varför detta tråkiga väder ska komma nu, efter som jag är ledig denna vecka. Ingen annan är ledig och nu kan jag inte njuta av vädret heller, jag är inte bitter.

TOLV dagar kvar.

"Jag förstår inte dessa bildserier av er när ni ser helt borta ut", nej vet du vad Lena, det gör inte jag heller egentligen. Man knäpper ett par bilder, ser att dem ser ut som skit så man knäpper några till i hopp om att någon kommer se Okej ut, men det gör dem sällan. Men man får väl bjuda lite på sig.


2 kommentarer:

Cissi sa...

haha det värsta är när ingen bild blir riktigt bra ändå ;P

Micha & Flipp sa...

Haha nej jag menar de! De blir ju oftast så, spelar ingen roll hur många man tar, alla ser ostabila ut. Men det är Okej ;D