6.03.2010

Mys dag i Trosa .

Haft en jätte mysig dag med bästa Karin. Vi gjorde en utflykt till Trosa. The place 2 be. Så himla fint är det där, med kanalen och hamnen. Som Vaxholm, fast bättre. Vi käkade ceasar sallad på en mysig uteservering, tog en promenad längs kanalen och beundrade alla hus och åt glass i båt hamnen. Helt okej dag skulle jag påstå. Nu blire studentmottagning för Linda.
Imorgon tar Lillkusinen studenten, inte så liten längre hon. Och så tar Totta studenten och har mottagning ute i Vaxholm, blir lite knepigt att hinna med allt, men vill man så kan man !


Hoppas denna sommar håller i sig ett tag nu.


Fina kanalen i Trosa, rekommenderar verkligen en utflykt dit!

Fina Karin och Lovvan.

2 kommentarer:

Markus T sa...

Trosa är en ruggigt fin och mysig liten stad! O avståndet till sthlm är ju inte heller nått stort, vore inte fel o hitta nått ställe där.

Ps. Var kul att träffa dig igen! Konstaterade när jag såg några bilder på datorn, att vi nog inte sets sen 2004.

//Markus

Micha & Flipp sa...

Otroligt mysig stad ! Ja eller hur, jag sa det om jag blir miljonär en dag ska jag skaffa mig ett hus vid kanalen där :)

Desamma desamma. Ja det var ju verkligen ett tag sen! :)