6.16.2010

Bajs .

wihowihowiho, har druckit lite för mycket kaffe idag kanske, fast egentligen finns det inget som heter att dricka för mycket kaffe för kaffe är den bäste drycken i hela världen, eller ja näst efter ÖL.

Kom till jobbet en timme för tidigt imorse, det är inte Okej att vara för tidig, inte när man börjar tidigt på morgonen. I alla fall så har vi haft introkurs på jobbet och jag höll på att somna bokstavligen så jag hällde i mig kaffe och kan säga att jag känner av koffeinet!

Men annars har detta varit en bra dag i jämfört med igår.. Hoppas verkligen det löser sig med biljetterna, blir så besviken annars. Vann på tia lott idag, vinner aldrig något, vann stor vinst, 200 kr ! Yes you may say so, I'm rich biatch, ne inte riktigt men vi säger att det är en början på en miljon..


Ne nu har jag babblat färdigt, stackare som läser den är skiten. Vill ha en rolig spännande eller bara lite intressant blogg, men jag är ju inte så intressant, egentligen, jag vet att ni alla tror det och att jag verkar as ball... as if... men ska sanningen fram så är det inte så.
Äsh hej svejs pannkaka puss och sånt

2 kommentarer:

Cissi sa...

jag tycker du är asball ;D <3
och haha, jag somnade också (typ, på riktigt!) när jag hade såndär introkurs!

Micha & Flipp sa...

Haha men du är koonstig ;D <3<3<3
Haha, men då känner jag mig inte lika dålig ;D