10.28.2012

Tack bloggen.

Den senaste tiden har jag grubblat lite på det här med bloggen. Har varit grinig för att jag inte har en blogg som jag är "stolt" över. Skulle vilja så mycket mer på den. Så har förkastat den i tankarna och övervägt att ta bort den och starta en ny.

Men sen ändrade jag mig. 5 år har jag snart haft den här bloggen. Under 5 år har den alltid funnits där. Även när jag försummat den under långa perioder så har den ändå funnits kvar och förvarat mina minnen i bilder och texter jag publicerat igenom åren. Så istället för att vara arg på bloggen så säger jag "tack bloggen" för att du alltid finns där. Jag kan komma och gå som jag vill men du ställer alltid upp ändå. Jag har tur som har dig så tack för dessa 5 år och alla de som komma skall.

2 kommentarer:

Cissi sa...

faktist ett sånt jekla bra sätt att behålla minnen på.. jag satt och kollade igenom arkivet bara här om dan. Love you long time bästaste! Through the good times, and the bad <3

Micha & Flipp sa...

Du är bäst! Kom hem! <3