10.28.2012

Motivation, inspiration till motion.

Det gäller att ett: hitta inspiration till att träna och leva hälsosamt. Två: hitta motivation till att fortsätta leva så. Och tre: Hitta den jävla viljan för att lyckas hålla i det.

Jag har inte lyckats så bra med detta under året som gått. Motivationen har kommit och gått och har inte lyckats göra så mycket framsteg. Men nu sedan ungefär 6-8 veckor känns det som det börjar gå framåt! Ser lite resultat och det gör så mycket för att hålla motivationen uppe! Och jag vill, jag vill så gärna komma i form. Må bra och vara stark. Detta är mitt mål och dit tänker jag ta mig!



 Lite skillnad kan jag äntligen se. Det är bara att kämpa, kämpa, kämpa! Inget man verkligen vill ha får man lätt! 
Ovan är lite bilder från ett instagram konto som heter @getfit_. Jag får jätte mycket motivation att se dessa bilder på starka tjejer och motiverande citat! Ibland när jag känner på gymmet att jag inte riktigt orkar så tänker jag på dessa och får lite extra styrka.

Imorgon ska jag köra ett 180 minuters spinning pass, 3 timmar. Varför? Ja varför inte? Prova och se om jag kan! Håll tummarna för mig!



Inga kommentarer: