2.09.2010

Träningsvärk .

Jahapp, idag skrev man prov. Det kändes rätt okej, men man vet ju aldrig säkert förns man får resultatet. Vi har ett prov på fredag sen är det ut i praktik i fyra veckor, ska bli spännande, men det är ju helt beroende på praktikplatsen, hoppas det inte kommer kännas för mycker som "gratis arbete" utan att det faktiskt kommer vara givande. Men går man in i det med öppna ögon, öron och sinne så är det väl så att man alltid kan lära sig något av nya människor.

Har världens träningsvärk efter passet jag körde igår. Functional moves, det var jätte kul men jätte tungt, men så ska det vara ! Ska bege mig till gymmet om en stund, träningsvärken blir man ju lättast av med genom att röra på sig mera.

Imorrn är det plugga som gäller och ta bort mina fina naglar, får ju inte ha långa naglar i det här yrket.

Jag bjuder på en pose bild jag drog inne på dass i lördags.

Hare bra PUSS

Inga kommentarer: