2.21.2010

This is such a day...

... when I'm starting to miss the summer and the heat.

Ush, jag vill inte klaga på snön, men vad kallt det är, speciellt när det blåser och det känns som det snöar, underifrån! Ne, nu skulle det inte vara dumt med värme.

Det här har varit en bra helg, super fredag och start på lördagen, lördags kvällen tillbringade jag framför tvn och gömde mig från stormen och av någon anledning var jag bara väldigt trött. Idag skulle jag haft praktik på kvällen men det hade blivit fel i chemat. Istället har jag varit och tränat afro dance och yoga, 2 timmar, riktigt skönt. Yoga är speciellt, men jag tror att om man kör det några gånger så kommer man in i det mera.

Nu ska jag göra mig en smoothie och börja kolla på en serie som heter californication, ska tydligen vara mycket porrig, najs.

Shorts, linne, glajjor och brun, det är sommar.

Inga kommentarer: