1.26.2010

Tisdag .


Jag och min kusin Michelle går i samma skola, samma klass. Vi läser till undersköterska. Hon är lite skev hon den där, men det gör inte så mkt, hon är rätt bäst ändå, i många lägen i alla fall.
Hon har ett sugmärke, i pannan, fråga mig inte varför, så dumhistoria. Vi säger att det är ett blåmärke istället!

Igår var jag död. låg i sängen hela dagen bortsett från en promenad med hunden som var det värsta jag varit med om, trodde min hjärna skulle explodra och färja snön grön, ja grön. För igår kände jag mig så långt ifrån en människa som det går. Piggnade till efter 22 på kvällen, lagom tills att jag skulle sova för natten liksom.
Men men, det var värt, kul som fan i söndags. Bortsett från mitt framträdande, det hade jag kunnat skippa, hade nog alla velat slippa.

Heido

Inga kommentarer: