1.13.2010

Potential start.

Det är spännande. Jag är full av förväntan och nervositet, men på ett bra sätt. Inte trodde jag, eller inte nu, men som man säger, när man minst förväntar sig. Det är absolut inget än, men det finns kanske en chans till en potential start här.. till.. något...ing? Förväntansfull.. nervös.. pirrigt.. Det känns BRA! Oavstett hur det går så är det vägen till, vilket som, som är den roligaste...

Imorgon drar skolan igång igen, SKÖNT säger jag, dagarna går långsamt när man inte har något och göra. Och min skola är Slapp så det är ingen större ansträgning, jag menar skolan är stängd måndagar och fredagar så vi har MAX 3 dagar i skolan. Men jag ska ha lika bra betyg den här terminen som förra, fan vad stolt jag är, jag har aldrig varit en sån som får bra betyg, så jag Får vara stolt !

Föresten så var jag och hämta ut mina glajjor igår, dem är awsome har alla sagt som sett dem hittills förutom min 7 åriga lillebor... hoppas han har dålig smak. I alla fall, jag kan se ! Tänk att jag gått runt och sett så dåligt, har liksom inte tänkt på det. Men man har ju inte haft något att jämföra med liksom !

Heidoo

Inga kommentarer: