1.07.2010

Tillbaka blick .

Ett random utpick av bilder från BRA tillfällen 2009 !


Nyår med dessa två muppungar, det var en trevlig kväll!


Min lillebror Oscar var lika söt som alltid i sommras !


Jag och micha visade hur man igentligen gör när man twistar!


Danne och Kim typ brottades (?) i min soffa i min lägenhet... bye bye lägenheten..


Det här är nog min favorit bild under hela 09. Vi visar vilka skönheter vi verkligen e!


Och så här gick det till när vi skulle ta hand om köket !


En normal brudkväll med mina bästa tjejer !


Och jag totalposade mot favorit väggen i mina favorit brillz och den nya favorit frillan.


...Ja, vad behöver man igentligen säga.

Och i FEBRUARI slutade jag RÖKA ! Hör ni ! Det är snart ett år, fy fan vad jag är BRA !


Och underbaraste lilla Lovisa kom till jorden <3


Cissi tog studenten och hade en hejdundrandes studentfest, kul gäng kul kväll !


Vi hade en jätta mysig segel vecka !


Lillebror Viktor tog studenten ! Om jag är stolt över honom !




Det fanns de där fina roliga och mysiga stunderna under 2009 men generellt har de föregående 2 åren varit rätt pissiga, om jag får säga så. Jag hoppas 2010 kommer med mycket överraskningar (bra sådana) och fina upplevelser ! Jag behöver ett riktigt LJUST år !
Heidooo

Inga kommentarer: