1.18.2010

Bubbley !



Det bubblar i kroppen, kan inte sitta still, benen hoppar under bordet ! Jag och Micha har planerat lite för vår lilla tripp, eller nej inte LITEN ! Jag blir så glad av bara tanken. Just nu har vi tre länder som destination under vår resa, det kanske ändrar sig lite men, fy fan vad bra det kommer bli. Avfärden är långt bort april 2011 men det är bra, för ju mer och längre vi sparar, ju längre kan vi vara borta !

Generellt har det varit en SÅN dag, helt jätte bra dag. Egentligen utan anledning, de är de bästa dagarna. Var hos tandläkarn imorse, har typ inte varit där på 2 år, men mina tänder såg jätte bra ut! skönt ! För tandis är inte något man vill lägga massa pengar på.

Imorgon ska jag träna för andra gången det här året haha. Har varit småprutt förkyld sen innan jul, men nu räcker det, nu orkar jag inte vänta längre. Det kryper i kroppen !

Nu ska jag kolla upp destinations länderna och förberedelser, HEIDO !

3 kommentarer:

Kossan sa...

Skoj! Får man fråga vart ni ska resa? Kan det vara en Jordenruntresa, månne? :)

Micha & Flipp sa...

Nja, just nu är planen indien-thailand-australien! Du hade vart en tripp i asien va ? haru nå tips på ställen i Indien eller thailand man MÅSTE se ? :P

Kossan sa...

Ah, sweet! Sjukt avis.. haha.
Thailand: Chiang Mai i norr, Koh Tao på östkusten och Bangkok förstås.. Ö-livet är för övrigt bäst - men det beror på vad man är ute efter. Festmässigt hade vi nog roligast på Koh Phi Phi runt nyår. Full moon-festerna är överskattade, bara svenskar typ. ;)
Ni MÅSTE åka till Laos, Kambodja och Vietnam när ni är så nära! Googla på tubing i Vang Vieng t.ex så förstår du varför.. ;)