4.11.2010

Lördagen .

Vilken kväll det blev igår, lyckad fest i lokalen resulterade i praktfylla utan like. Fortsatte till tegel men där blev vi inte lång variga. Söta lilla Michelle fick ett astma anfall och allt blev kaos. Ingen medicin så det var bara att hoppa in i en taxi och dra hem så fort det gick. Fylla resulterar ofta och gärna i överdrivna känslor. Jag satt på trappan utanför huset i säkert två timmar och grinade och tyckte jag var sämst i världen. Man tänker så logiskt och resonerar så smart på fyllan.
Men jag är nöjd i alla fall, trots att kvällen slutade som den gjorde. Jag är så pepp på livet just nu, allt är så fint. Nästan i alla fall, men vad är en ros utan dess taggar, klyshigt men så är det.

Nu ska jag sätta på en av världens bästa filmer och musikaler, Rent, och sova bakfyllan av mig.

Inga kommentarer: