12.14.2009

Update .

Dålig uppdatering. Haft mycket att göra, helt enkelt.
Förra veckan var sista veckan med plugg, sista uppgifterna gjorda, så Skönt ! Nu är det bara avslutning med lunch på onsdag sen är det Jullov. I torsdags åkte jag med Brudkusinerna och Lenan till Gbg:t, destination Ullared. En spontan rolig grej typ, men fan för bilresan. Men det är najs, jag fixa alla julklapparna där. Så ingen ångest för att man har julklappar kvar som måste inhandlas i sista sekund.

Längtar till fredag, då blir brudkväll med min kvinna Cissi och utgång på söderhak. Can't wait!

Här är en liten uppdatering på pics.

Jag med sötaste Lovvan på mitt suprice party ! (Försöker se nykter ut med bebis i famnen ;P)


Jag och Kissen kör en pose på Chaplins förra helgen, najs kväll !

Du-du,du-du,du-du-BATMAN

Roligast var när Mingelfotografen skulle ta ett kort på oss och det blev i stil med den här, hon såg lite konstig ut när hon såg bilden och av någon oförklarlig anledning så ville hon inte fota oss med den kvällen ?

Inga kommentarer: