12.20.2009

Paranormal Activity .

Igår var det bio. Paranormal Activity. Fy fan säger jag.
Hade hört rätt mycket om den innan, hade låga förväntningar då det lät som den kunde var vädligt B och att det hade varit lite hysterik omkring den.
Vet inte om det var för att jag och Micha satt och skrämde upp varandra som den blev extra läskig, men jag tyckte den var riktigt obehaglig. Sådan där film som ger en kalla kårar. Det är inte ofta som man stöter på sånda filmer längre så jag tyckte det var häfigt.
Men vilken natt. Vaknade av att vi lämnat Tvn på. Sen snarkade både katten och grannen i sängen så jag kunde inte somna om, sen började tankarna vandra iväg kring filmen. Så där låg man runt klockan 2 på natten och inte kunde somna för man var livrädd. Försökte väcka Micha "Jag kan inte sova!" "Varför inte det?.... ZzZzz" Tack för den liksom haha !

Så värd film att se om man vill bli skrämd !

Lillebror har kommit hem från skolan i Karlskrona, ska följa med honom och hjälpa till lite och julhandla. Känner mig väldigt pepp på att gå ut i julrushen efter typ 3-4 timmars sömn !

Inga kommentarer: