4.08.2009

Uppdatering .

Ibland vet jag inte varför jag har en blogg. Jag kan inte förstå syftet med den. Jag tror jag bloggar för att släppa ut lite tankar, lätta lite på dimman i skallen. Jag skulle önska att det finns någon därute som läser mina inlägg och kanske känner igen sig. Även om det bara är en person så skulle det vara fantastiskt.

När jag började skriva här (igen, hade ett uppbehåll på nästan ett år) så var jag på botten, på botten av botten. Nu är jag uppe på fötter igen, jag mår så fantastiskt mycket bättre. Det kan nog bero på vädret, det kan nog bero på att jag börjar bo in mig lite i mitt nya hem. Men det beror nog mest på att jag har hittat tillbaka till den underbaraste killen jag träffat. Vet inte om vi är helt tillbaka men på god väg. Allt känns nytt och allt känns bra, fantastiskt till och med.

Ja så det är väl senaste uppdateringen; Jag mår bra. Nu är det påsk och jag jobbar hela helgen, vilket jag inte har något emot. Blir kosing så det är bra.

Godnatt och Glad påsk !

Inga kommentarer: