4.28.2009

Tisdag .

Skulle jobbat idag, men chefen hade gjort fel i chemat så det slutade med att jag fick en extra ledig dag. Kan låta skönt, men jag vill ha jobb och cash. Men men, har tvättad, städat, solat lite och spinnat, så det var än bra dag ändå.
Är pepp för morgondagen. Ska på årets första skiva. Har fått massa inbjudningar men reducerat ner det till två för att spara på pengar, och levern? Men det är min käre vän Cissis skiva och det är temat "world wild lifestyles". Rätt svårt tema men jag har bestämt mig för att vara "Rockabilly". Vi ska vara hemma hos mig några stycken innan och förparta och sen drar det iväg till middag och partaj. Ska bli grymmt roligt.

Saknar min pojkvän för övrigt helt sjukt mycket. Uppsala kunde lika gärna ligga på andra sidan jordklotet känns det som.

Nu ska jag diska (typ det tråkigaste i världen) och sen ska jag dusha och sova.
GoNatt och Bugger off

Inga kommentarer: