3.12.2010

Krysslista . X


Sagt och Gjort, jag och min estetiska sida har meckat ihop en KRYSSLISTA. Kommer ni ihåg, som man hade i sin unga ungdom, barndom kanske. Så man riktigt såg hur nära man kom sin födelsedag, julafton, sommarlov. Min ser då lite annorlunda ut idag från 10 år tillbaka (tänk att man kan säga så, ish, börjar bli gamal), inga nissar eller sommarängar utan bärs och brudar är den dekorerad med idag, Härligt !

( Har inte förminskat bilden med mening, för att ni ska kunna klicka på den och se alla detaljer om ni skulle vara intresserade, fast bilderna på mig och Cissi är rät välkända, om man känner oss lite.)

Nu ska jag dusha och göra mig i ordning för att åka iväg till lite manligt sällskap, det är ju alltid trevligt, öl kommer vara med i bilden också, det blir ju inte minst lika trevligt med det liksom.

Heido trevlig helg eller åtminstonde fredag, najs VÄDER idag btw, perfekt för er alla som ska ut i stan och ramla runt ikväll. PUSS

Inga kommentarer: