3.29.2010

Hoppas det är Okej .

Jag kommer på mig själv att känna mig lite skyldig. Jag är glad, jag vet att jag upprepar mig men detta är inte en vanlig känsla för mig, inte äkta, genuin glädje, inte de senaste åren. Det har hänt så mycket. Men det känns som att riktig lycka och glädje kommer in i mitt liv, och för det skämms jag lite. Får jag vara glad nu, på riktigt. Har det gått tillräckligt lång tid. Jag har inte sörjt klart, det kommer jag aldrig ha gjort, men är jag tillåten att krypa upp ur denna djupa gyttje pöl av sorg och depprission, jag hoppas det. För jag älskar att kunna känna solen mot ansiktet och kunna le, äkta, för dessa små ting. Jag hoppas det är Okej.


En suddig mobil bild. Lena'n har fått en jätte mysig filt, jag lägger beslag på den varje chans jag får.

Inga kommentarer: