10.12.2009

VUXENPOÄNG!

Aaah idag kammar jag hem några vuxen poäng faktiskt faktiskt! För imorgon ska jag ta BILEN till jobbet! för idag tog jag mitt KÖRKORT ! Fixade både teorin och uppkörningen på första försöket, liite stolt tycker jag att jag får vara!
Fan vad skönt att ha det bakom sig!
Nu jävlar blire rally på vägarna!
Fast inte över hastghetsgränsen ;D

Inte för att han ser det här, men tack till KEVIN som varit min körlärare under sommaren, han har varit helt kanon !

Nån som har tips på vad man kan ge sin lärare i tack present.
Förutom tårta eller biobiljetter ;D

GONATT!

så här glad är jag idag förövrigt :
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Inga kommentarer: