10.07.2009

Crazy galet !

Nu känner jag mig helt dum i huvet!
Har pluggat nu ett par långa timmar och känner mig helt utpumpad i huvet. Men det känns som det har gjort sig värt i alla fall. Nu ska jag dusha och lägga mig och dö i sängen, för att vakna i morgon på ett strålande humör, bestämmer jag nu.
Jag har mått pyton de senaste dagarna, är inte van att vara med om så mycket stress. Efter som jag inte pluggat på länge och tagit de väldigt lungt så det har varit väldigt intensivt. Men jag ser slutet på tunneln nu och det känns bra !

Imorgon har jag skola 9-12 och sen körlektion mellan 13.50 och 16.50! Sista körlektionen innan uppkörningen på måndag, vi ska åka ut till jakan där jag kör upp och känna lite på områdena. Shit, tänk om jag sitter på ett körkort nästa vecka. Grymmt!

Gonatt !

Inga kommentarer: