6.24.2009

update .

Jag är jätte bra på att uppdatera känner jag.
Men motivationen för bloggen går i vågor.





I alla fall. Jag jobbar på, tar varenda chans jag får att sitta i solen. Har blivit riktig svenne så, känner plikt att gå ut när solen skiner. Men men, jag älskar sommarn. Kunna ha på sig fina sommar kläder och sitta ute sent på kvällen utan att frysa.


Jag vill bara vara ledig nu så jag kan njuta av den.





På söndag åker jag och ett gäng på en tripp, till göteborg för att gå på liseberg och sen till skara för skaras sommarland! Ska bli riktigt roligt. Hoppas vi får större tur med vädret detta år. Förra året hade vi regn och så blev det ström avbrott på hela skara, så större delen av alla attraktioner stängde. Hoppas vi slipper det i år.

Och så bjuder jag på en stilig bild på mig och min vackra man från midsommar, som för övrigt var en väldigt trevlig kväll.




mer bilder på min ansiktsbok.

Inga kommentarer: