6.14.2009

Söndags städ och separationsångest .

Tju, kom hem idag klockan 20.00 från en lång helg i uppsala't. Överfull av energi efter att ha spenderat hela förmiddagen i sängen och lyssnat på regnet, sen en sushibufé på det bestämde jag mig för att ta tag i något när jag kom hem.
Första alternativet var att träna, men eftersom gymmet var stängt så blev det uteslutet. Så det blev att rensa garderoben och städa, två timmar senare är jag klar. Skönt. Men har fortfarande massa energi och på det har jag också separationsångest. Sova ensamt är inget roligt.


Ne, nu ska jag läsa Spelet och käka choklad. Upp klockan 05.20 imorgon och jobba till klockan 21.00. YAY!


Gonatt, Bugger off!
Gammal bild när jag tyckte att jag var en cool lucky strike rökare. Nästan 4 månader rökfri nu! DUKTIG JAG!

Inga kommentarer: