8.11.2010

Ni betyder .

Känner mig så otroligt upprymd utav livet idag. Vill bara andas in och ta vara på allt och alla omkring mig. Vill säga till alla mina närmaste, Jag älskar er. Imorgon är en annan dag och vem vet vad som kan hända då.
Har lärt mig lite mer under detta år att verkligen värdesätta dem som jag bryr mig om, och de som bryr sig tillbaka. När man var liten växte man upp troende om att man var odödlig och att alla omkring än var det också, speciellt ens föräldrar. Sen växer man upp och får möta verkligheten och dess dödlighet.
Det är så lätt att ta ta saker för givet. Skjuta upp saker man vill göra och saker man vill säga. "Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag ty morgondagen redan är full utav det du skulle gjort igår" klyschigt gamalt djungelordspråk men dock så sant.

Så familj och vänner, Jag älskar er och skulle inte klara mig utan någon utav er.

Inga kommentarer: